1399/02/25 تعداد بازدید: 1226
print

در راستای توسعه دیپلماسی مهارت و گسترش تعاملات منطقه ای این اداره کل آمادگی خود را جهت پذیرش مهارت آموزان خارجی از کشورهای همجوار اعلام می نماید.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی،  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی با رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال شرق کشور دیدار کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، در این دیدار مهمترین زمینه های همکاری فیمابین را جذب مهارت آموزان خارجی و برگزاری مسابقات مهارت منطقه ای عنوان کرد و بر استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های طرفین تأکید نمود.

افشین رحیمی گفت: با هدف ایجاد بستر مناسب جهت رقابت مهارت آموختگان در عرصه های جهانی، آشنایی با تکنولوژی های پیشرفته و جدید و تعمیم تجربیات و استانداردهای جهانی به بخش های پژوهشی و آموزشی و همچنین ترغیب جوانان کشورهای منطقه به کسب مهارت آمادگی داریم با همکاری وزارت امور خارجه اولین دوره مسابقات آزاد مهارتی را با حضور کشورهای ترکمنستان، تاجیکستان و افغانستان برگزار کنیم.

وی افزود: همچنین در راستای توسعه دیپلماسی مهارت و گسترش تعاملات منطقه ای این اداره کل جهت پذیرش مهارت آموزان خارجی از کشورهای همجوار آمادگی دارد.

در ادامه ایشان با اشاره به بازدید سفرای تعدادی از کشورهای همسایه از مراکز آموزش فنی و حرفه ای، از ریاست نمایندگی وزارت امور خارجه و سفرای خارجی مقیم ایران و همچنین سفرای ایرانی مقیم در خارج جهت بازدید از مراکز آموزش فنی و حرفه ای و ایجاد ارتباط و تعامل دعوت به عمل آورد. 

 رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور ضمن استقبال از طرح ها و برنامه های مهارتی ارائه شده، آمادگی خود را جهت پیگیری موضوعات از طریق سفارتخانه جمهوری اسلامی در کشورهای افغانستان، تاجیکستان و ترکمنستان اعلام داشت.

نظرات:

loader