1398/11/23 تعداد بازدید: 712
print
توافق اجرای آموزش های مهارتی ویژه اتباع توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با سرمایه گذاری سازمان سکوای آلمان

جلسه هماهنگی و تبیین پروژه آموزشهای فنی و حرفه ای ویژه اتباع خارجی با سرمایه گذاری سازمان سکوای آلمان در محل اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل خراسان رضوی، این نشست با حضور افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، رضا سقاءخراسانی معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ریزی و رضا رمضانی مقدم کارشناس حوزه آموزش اتباع از اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خراسان رضوی و احمدی معاون اداره سیاسی اداره کل اتباع و کارشناسان حوزه آموزش آن اداره کل و سوزان گرلاخ رئیس پروژه آموزشهای فنی وحرفه ای از سازمان سکوای آلمان به همراه کارشناسان حوزه آموزش، پایش و ارزیابی و مالی آن سازمان برگزارگردید.

افشین رحیمی ضمن خوش آمدگویی به معاونت اداره سیاسی اداره کل اتباع و میهمانان حاضر، به مدعوین در خصوص ویژه گی ها و لزوم این آموزشها برای اتباع افغان موارد مهمی را مطرح نمود و این آموزشها را لازمه ورود این افراد به بازار کار افغانستان دانسته و یادگیری مهارتهای فنی و حرفه ای را برای این گروه هدف از راههای مقابله با معضلات و مشکلات آسیبهای اجتماعی در کشور برشمردند.

وی یادآور شد سازمان آموزش فنی و حرفه ای از سالهای گذشته با بسیاری از ارگانهای بین المللی و سازمانهای اروپایی همکاری نزدیکی داشته و در این پروژه نیز آمادگی خود را جهت همکاری های نزدیک بر اساس تفاهم نامه امضاء شده فی مابین اعلام نمود.

در ادامه سوزان گرلاخ از حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای که نشان از اهمیت موضوع برای ایشان است قدردانی و تشکر نمود و خواستار ادامه همکاریها تا رسیدن به نتیجه کامل پروژه شد.

نظرات:

loader