1395/10/06 تعداد بازدید: 2094
print

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: نمایشگاه های پژوهشی فرصت مناسبی است برای معرفی آموزش های مهارتی به جامعه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، در پی برپایی نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان و کسب عنوان برتر نمایشگاه توسط غرفه آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، مراسمی جهت تجلیل از همکاران و دست اندرکاران برپایی غرفه مذکور برگزار شد.

در این جلسه افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی ضمن تقدیر از تلا ش های دست اندرکاران برپایی غرفه مذکور، حضور در نمایشگاه هایی نظیر نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری را فرصت مناسبی برای معرفی آموزش های مهارتی به جامعه عنوان کرد.

وی افزود: حضور در نمایشگاه باعث می شود که با حرکتی رو به جلو، نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف اصلاح و حذف گردد تا حضور های آتی قوی و مقتدرانه باشد.

رحیمی ادامه داد: باید تلاش شود تا جایگاه مهارت آموزی و نقش مهارت در توسعه کشور، بهره وری نیروی کار و اشتغال به جامعه بهتر و بیشتر شناسانده شود.

مدیرکل آموزش فنی  و حرفه ای خراسان رضوی با اشاره به رویداد بزرگ مشهد 2017 خاطر نشان کرد: در این فرصت مغتنم باید کوشید تا قابلیت مشهد در حوزه مهارتی به کشورهای جهان اسلام معرفی شود.

در ادامه این مراسم از سوی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از تمامی دست اندرکاران برپایی غرفه آموزش فنی و حرفه ای در نمایشگاه مذکور تقدیر به عمل آمد.

نظرات:

loader