1397/05/27 تعداد بازدید: 836
print
 تبیین دستورالعمل اجرایی طرح آموزش های کوتاه مدت " ایران مهارت" توسط مدیر کل دفتر آموزشگاه های آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مشهد

مدیر کل دفتر آموزشگاه های آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مشهد به تبیین دستورالعمل اجرایی طرح آموزش های کوتاه مدت " ایران مهارت" پرداخت.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، در جلسه تبیین دستورالعمل اجرایی طرح آموزش های کوتاه مدت " ایران مهارت" که با حضور وزیر آموزش و پرورش، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور فنی و حرفه ای، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و روسای ادارت دوره اول متوسطه استان های سراسر کشور در مشهد برگزار شد، امیر سعید مصباح با اشاره به اجرای طرح ایران مهارت در 8 استان کشور طی سال تحصیلی گذشته از اجرای این طرح در سراسر کشور طی سال تحصیلی آتی خبر داد.

وی افزود: هر دانش آموز دوره اول متوسطه در قالب این طرح می بایستی حداقل یک دوره آموزشی 60 ساعته را بر اساس استانداردهای آموزش فنی و حرفه ای طی نماید.

وی ادامه داد: برای دانش آموزان در پایان دوره تائیدیه صادر خواهد شد.

مصباح همچنین از اعطای مجوز به موسسات و آموزشگاه های فنی و حرفه‌ای آزاد برای اجرای طرح ایران مهارت خبر داد و و گفت: این طرح عموما توسط آموزشگاه های آزاد و مدارس اجرایی خواهد شد.

نظرات:

loader