1397/05/30 تعداد بازدید: 1076
print
تبادل تجربیات،  نتیجه اولین همایش هم اندیشی و تعاملات منطقه ای  ادارات کل  آموزش فنی و حرفه ای مناطق 1 و 8 کشور در مشهد

همایش هم اندیشی و تعاملات منطقه ای ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای مناطق 1 و 8 کشور با حضور معاونین سازمان آموزش فنی و حرفه ای در مشهد به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، اولین همایش هم اندیشی و تعاملات منطقه ای  ادارات کل  آموزش فنی و حرفه ای مناطق 1 و 8 کشور در مشهد در حالی پایان یافت که از رهنمودهای معاونین آموزش، توسعه مدیریت و منابع و همچنین پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بهره جست.

در نشست پایانی این همایش یکروزه، دبیران مناطق یک و هشت به ارائه گزارشی از برنامه ها و تجربیات خود پرداخته و چالش های هر طرح را مورد ارزیابی قرار دادند.

ارائه نظرات کارشناسی و راهکارهای اجرایی و قانونی از سوی معاونین در جهت رفع چالش ها و معایب  بخشی از این نشست بود.

همچنین ادامه روند تبادل اطلاعات و عملکرد موفق ادارت کل از دیگر موارد مورد تاکید در این جلسه بود.

مدیران کل استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گیلان، سمنان، مازندران و  گلستان ضمن استفاده و بهره مندی از تجربیات دیگر استان های حاضر در نشست اولویت های استان متبوع خود را تشریح نمودند.

 

  گفتنی است همایش یکروزه هم اندیشی و تعاملات منطقه ای  ادارات کل  آموزش فنی و حرفه ای مناطق 1 و 8 کشور29 مردادماه به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی برگزار شد.

 

 

نظرات:

loader