1397/05/27 تعداد بازدید: 772
print

مدیرکل دفتر آموزشگاه های آزاد و مشارکت های مردمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای در نشست هم اندیشی اعضا کانون و هیات مدیره انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای مشهد از لزوم ایجاد نگاه جدید در امور آموزشگاه های آزاد گفت.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، امیر سعید مصباح در سفر به مشهد در نشست هم اندیشی اعضا کانون و هیات مدیره انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای مشهد حضور یافت.

وی در این نشست در سخنانی  با اشاره به اهتمام رئیس سازمان در حوزه آموزشگاه های آزاد اظهار کرد: هدف ما طراحی مدل کمی و کیفی برای توسعه آموزشگاه  های آزاد است.

وی از بازنگری در کلیه دستورالعمل ها با هدف ایجاد مزیت رقابتی، ایجاد مدل جدید تعامل با بنگاه های اقتصادی و تغییر در ساختار تفکر حاکم بر دفتر آموزشگاه های آزاد و مشارکت های مردمی سازمان به عنوان برخی از فرایندهای صورت گرفته در راستای  طراحی مدل کمی و کیفی جدید نام برد.

مصباح از بازار امروز به عنوان بازار چابکی نام برد که نیازمند آموزشگاه های چابک است تا به سرعت پاسخگوی نیازش باشند.

مصباح خاطر نشان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای قیم آموزشگاه های آزاد نیست بلکه به عنوان راهنما و تسهیل گر در کنار آنان قرار دارد.

در ادامه این نشست نیز مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در سخنانی با اشاره به مجوز داشتن هزار و 400 آموزشگاه از فعالیت حدود 970 آموزشگاه گفت.

افشین رحیمی ضمن اظهار خوشنودی از گرایش جوانان به مهارت آموزی، یکی از چالش های آموزشگاه های آزاد را موازی کاری برخی از دستگاه ها در حوزه مهارت آموزی گفت.

وی از ایجاد امکان دریافت تسهیلات بانکی با نرخ سود کم، جهت تجهیز و بروزرسانی به عنوان یکی دیگر از مطالبات آموزشگاه های آزاد نام برد.

در ادامه حاضرین در این جلسه به بیان نقطه نظرات و درخواست هاو پیشنهادات خود پرداختند.

 

نظرات:

loader