1397/04/23 تعداد بازدید: 806
print
برگزاری مراسم بدرقه تیم اعزامی خراسان رضوی به مرحله کشوری هجدهمین مسابقات ملی مهارت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در مراسم بدرقه تیم اعزامی از خراسان رضوی به مرحله کشوری هجدهمین مسابقات ملی مهارت بر حفظ روحیه همدلی و رقابت تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ادراه کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، کارشناسان و کارآموزان اعزامی از استان به مرحله نهایی هجدهمین مسابقات ملی مهارت با حضور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و جمعی از مسوولین ستادی و روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای مشهد طی مراسمی بدرقه شدند.

در این مراسم افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی ضمن تاکید بر حفظ روحیه همدلی و رقابت اظهار کرد: اگرچه کارآموزان هستند که در نهایت رقابت را انجام می دهند اما کارشناسان نیز بخش اعظمی از کار را عهداه داربوده و بسیار تاثیر گذارند.

وی رقابت در فضای سالم و دوستانه را رقابت واقعی و منتج به نتیجه مطلوب عنوان کرد و افزود: خواسته ما حفظ شان و جایگاه استان و ارتقاء رتبه در این دوره از رقابت هاست.

وی در ادامه برای تیم اعزامی استان در این دوره از رقابت ها آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه این مراسم  عباس مهاجر بعد مسوول برگزاری مسابقات در استان در سخنانی به تشریح اقدامات انجام گرفته در اردوی آماده سازی تیم پرداخت.

گفتنی است  تیم اعزامی استان شامل 17 کارآموز و کارشناسان مسوول ، کارشناسان معاون و کارشناسان  همراه می باشد که جهت شرکت در مرحله کشوری هجدهمین مسابقات ملی مهارت از 23 تیرماه در استان البرز حضور خواهند داشت.

 

نظرات:

loader