1397/12/21 تعداد بازدید: 897
print
برگزاری مراسم افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در مشهد

با حضور سرپرست حوزه روابط عمومی و رئیس شورای فرهنگی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مراسم افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان سازمان در مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، مراسم افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان سازمان با حضور عزت اله پوریان سرپرست حوزه روابط عمومی سازمان و همچنین حجت الاسلام و المسلمین سجاد عقیلی مشاور و رئیس شورای فرهنگی سازمان و جمعی از مدیران استانی و متسابقین این رقابت ها در مرکز مهارت های پیشرفته ارم  مشهد برگزار شد.

در این مراسم افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خراسان رضوی در سخنانی ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان برگزاری این رقابت ها را عامل جاری شدن عطر معنویت در زندگی و امور حرفه ای کارکنان عنوان کرد.

وی هدف از برگزاری مسابقات قرآن را توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی در کارکنان جهت رشد روحیه تعامل و همگرایی برشمرد و گفت: قطعا به کارگیری قران در زندگی افراد چه در امور شخصی و چه در امور حرفه ای  تاثیری بسزا  در رشد و تعالی خواهد داشت.

وی گفت: حضور متسابقین در کنار بارگاه مطهر رضوی  جهت شرکت در محفلی قرآنی لطفی دوگانه است که امیدواریم نتیجه آن در همه شئوناتمان جاری و ساری گردد.

گفتنی است هفتمین دوره مسابقات قرآن کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به مدت دو روز در مشهد برگزار خواهد شد.

 

 

 

نظرات:

loader