1396/09/13 تعداد بازدید: 1217
print
بازدید روسا و اساتید دانشگاه های افغانستان از کارگاه های مراکز آموزش فنی و حرفه ای مشهد

جمعی از روسا و اساتید دانشگاه های افغانستان از کارگاه های مراکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک و آموزش هتلداری و گردشگری مشهد بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، هیاتی متشکل از روسا و اساتید دانشگاه های افغانستان در سفر به مشهد با همرای  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، از کارگاه های مراکز آموزش فنی و حرفه ای شماره یک و آموزش هتلداری و گردشگری مشهد بازدید  نمودند.

در این بازدید کارگاه آشپزی مرکز آموزش هتلداری و گردشگری مشهد و کارگاه های تاسیسات مکانیکی ساختمان، کارگاه تیراژ، فرز CNC، ماشین ابزار، تست جوش مخرب و غیر مخرب، اتوماسیون صنعتی، انرژی خورشیدی، مکاترونیک، هیدرولیک و پنوماتیک مورد بازدید قرار گرفت.

در جریان این بازدید ضمن ارائه توضیحات مربوط به هر کارگاه از سوی  مربی آن کارگاه، سوالات مهمانان در خصوص نحوه جذب کارآموز، میزان تحصیلات و نحوه اشتغال کارآموزان پاسخ داده شد.

امکان اعزام اساتید و دانشجویان افغانستان جهت فراگیری مهارت و استفاده از امکانات آموزشی کارگاه های مذکور از دیگر مواردی بود که در این بازدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظرات:

loader