1397/01/26 تعداد بازدید: 1039
print
با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صورت گرفت:  افتتاح مرکز آموزش جوارکارگاهی شرکت نیان الکترونیک در شهرک صنعتی توس مشهد

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: ارتباط با صنعت از اهداف و برنامه های اولویت دار سازمان آموزش فنی و حرفه ای است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، سلیمان پاک سرشت در سفر به خراسان رضوی، مرکز آموزش جوارکارگاهی شرکت نیان الکترونیک در شهرک صنعتی توس مشهد را افتتاح کرد.

این مرکز در راستای تفاهمنامه منعقده بین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و شرکت نیان الکترونیک و برای آموزش نیروهای حوزه الکترونیک در این شرکت و کارخانجات همجوار به بهره برداری رسید که شامل کلاس آموزش تئوری کارگاه های عملی و کتابخانه می باشد.

پاک سرشت در مراسم افتتاح این مرکز  اظهار کرد: ارتباط با صنعت از اهداف و برنامه های اولویت دار سازمان اموزش فنی و حرفه ای است تا آموزش ها بر اساس نیاز صنعت صورت گیرد.

وی ادامه داد: تربیت نیروی ماهر در صنعت و ارتقاء مهارت شاغلین در این حوزه موجب بهبود کیفیت  تولیدات و محصولات می شود و آموزش فنی و حرفه ای با حضور در صنعت و با اجرای آموزش ها براساس نیاز صنعت می تواند نقش مهمی در افزایش کیفیت و حمایت از تولید ملی داشته باشد.

 

نظرات:

loader