1399/02/17 تعداد بازدید: 885
print

اولین جلسه مشترک برنامه ریزی شورای مهارت خراسان رضوی در سال 1399 با حضور مدیران کل دفتر امور اقتصادی و دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری ، مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی طی این جلسه که با ریاست مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری برگزار شد بر ضرورت برگزاری  منظم جلسات  شورای مهارت استان به عنوان شورای هماهنگی آموزش فنی و حرفه ای استان و استفاده از پتانسیل های مشترک دستگاههای ارائه کننده آموزشهای مهارتی تاکید شد.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی نیز طی این جلسه ،  ضمن تبریک هفته کار و کارگر هدف از  تشکیل شورای مهارت را انسجام بخشیدن به آموزش های مهارتی، جلوگیری از موازی کاری ، استفاده از پتانسیل های مشترک دستگاههای ارائه کننده آموزش های مهارتی بر شمرد و  بر تشکیل و ادامه روند شورای مهارت استان به عنوان یک نهاد هماهنگ کننده  تاکید کرد .

مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز با اشاره به اهمیت، نقش و جایگاه آموزش مهارتی اظهار داشت: در عصر کنونی ضرورت آموزش  های مهارتی یک اصل پذیرفته شده است و با توجه به رشد روز افزون فناوری و تغییرات سریع علمی وتکنولوژیکی،  ارتقای دانش و مهارت  نیروی انسان همزمان با  این پیشرفتها تضمین کننده موافقیت فرد و ضامن اشتغال جامعه می باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی نیز  طی این جلسه اظهار داشت : در سالی که به همت رهبر معظم انقلاب به سال جهش تولید نام گرفته ، همه برنامه‌ها و امور باید در جهت سوق دادن به این سمت باشد، و طبیعتاً آموزشهای مهارتی  و تربیت نیروی ماهر و آموزش دیده به واسطه تاثیری که بر کیفیت و کمیت تولید دارد، از جایگاهی ویژه در این چرخه برخوردار است. 

در پایان مقرر گردید در اولین جلسه شورای مهارت استان در سال 1399 تقویم زمان برگزاری جلسات جهت تصویب نهایی توسط مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای ارائه گردد.

نظرات:

loader