1396/11/26 تعداد بازدید: 1889
print
اهدا گواهینامه های مهارتی کارآموزان اولین دوره آرایش دائم  خراسان رضوی با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی در مراسم اهدا گواهینامه های مهارتی هنرجویان اولین دوره آرایش دائم استان با اشاره به نقش زنان در جامعه به جهت همراهی در امرار معاش خانواده، بر کسب روزی حلال تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی،  کارآموزان اولین دوره آرایش دائم  استان، گواهینامه های مهارتی خود را با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی دریافت نمودند.

فرشته زهرا حسین زاده سلجوقی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به مسوولیت های خاص و ویژه بانوان در امور منزل، بر نقش زنان در جامعه  به جهت همراهی در امرار معاش خانواده بر کسب روزی حلال تاکید کرد و افزود: بایستی در هر کاری رضای خدا لحاظ شود.

وی اضافه کرد: همواره و در همه جای دنیا در بسیاری از مشاغل حضور زنان با حساسیت های زیادی روبروست بنابراین این مساله باعث می شود که مسوولیت اجتماعی  بانوان در انجام امور صد چندان شود و بیش از آقایان زیر ذره بین قرار گیرند.

حسین زاده سلجوقی ضمن تجلیل از بانوانی که وارد عرصه هنر مراقبت و زیبایی دائم جهت اشتغال و کارآفرینی شده اند، از دقت نظر و حساسیت به عنوان معیارهای خاص این حرفه نام برد و ادامه داد: از آنجا که این حرفه به طور مستقیم با سلامت روح و جسم افراد در ارتباط است ضروری است  با حساسیت خاص ادامه داده شود تا راه برای ورود دیگران نیز باز بماند.

وی همچنین از لزوم مطالعه بانوان شاغل در عرصه مراقبت زیبایی گفت و اضافه کرد: از آنجا که هر بانوی ایرانی ساعت های زیادی را صرف امور خانه داری می کند ضروری است تا با ارتقاء مطالعات در زمینه حرفه خود و البته مسائل اجتماعی، بتواند در خصوص مسائل اطرافیان و مشتریان خود اظهار نظرهای صحیح تری را ارائه نماید.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا لازم است تا برای شاغلین این حرفه دوره های آموزش مهارت های زندگی پیش بینی و اجرا شود.  

گفتنی است این مراسم با حضور معاون استاندار و  مشاور فرماندار مشهد مقدس، مسئول امور آموزشگاه های آزاد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، رئیس اتحادیه صنف بانوان آرایشگر مشهد ، در مجموعه گلریز و گلریزسان که در روز جهانی بهداشت سال جاری  موفق به اخذ اولین مرکز ایزوله و بهداشتی مهارت میکرو از طرف دانشکده علوم پزشکی شد؛ برگزار گردید.

 

 

 

نظرات:

loader