1397/04/06 تعداد بازدید: 1111
print
انعقاد تفاهمنامه همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و موسسه مهندسی رهاب

تفاهمنامه همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و موسسه مهندسی رهاب به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، به منظور تقویت  و توسعه  همکاری های متقابل آموزشی،پژوهشی و افزایش مشارکت های کارشناسانو کمک به ارتقای بهره وری و کیفیت تولیدات ملی، سطح   کیفی آموزش سرمایه انسانی فنی و   تخصصی در حوزه های راهبردی و هم افزایی و استفاده متقابل از توان علمی و اجرایی در جهت حمایت از تولید و اشتتغال پایدار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و موسسه مهندسی رهاب اقدام به عقد تفاهمنامه همکاری مشترک نمودند.

این تفاهمنامه که با حضور افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و حمیدرضا امامی مدیرعامل موسسه مهندسی رهاب به امضا رسید با هدف همکاری در جهت استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های علمی و اجرایی طرفین و در راستای هم افزایی ظرفیت های موجود و همچنین ارتقاء سطح  مهارتی و حرفه ای نیروهای شاغل در موسسه رهاب و خانواده ه ای آنان منعقد شده است.

تبادل دانش فنی و افزایش توان علمی و تجربی مربیان اداره کل، کارشناسان و متخصصان و اجرای طرح های آموزشی مشترک به منظور تربیت نیروی انسانی مورد نیاز پروژه های صنعتی در کلیه سطوح مهارتی و مدیریتی  از دیگر اهداف انعقاد تفاهمنامه مذکور می باشد.

براین اساس موسسه رهاب متعهد شده که در اجرای نیازسنجی  آموزشی در بین کارکنان خود و خانواده آنان و همچنین ذر طراحی، برنامه ریزی و اجرای طرح ها و دوره های آموزشی همکاری لازم را داشته باشد.

 

برگزاری کارگاه های آموزشی مورد نیاز موسسه و برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی خاص ویژه متقاضیان معرفی شده نیز بخشی از تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان می باشد. 

 

 

 

 

 

نظرات:

loader