1396/09/11 تعداد بازدید: 1036
print
نماینده دفتر حفاظت لایه ازون سازمان حفاظت محیط زیست کشور: حوزه کار تهویه و تبرید نیاز به اصلاح و بروزرسانی دارد

کارگاه های آموزشی تعمیرکاران سیستم های سرمایشی خانگی و صنعتی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 2 مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، این اداره کل با مشارکت دفتر حفاظت لایه ازون سازمان محیط زیست کشور اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی تعمیرکاران سیستم های سرمایشی خانگی و صنعتی با رویکرد روش های مناسب تبرید و تهویه مطبوع  نموده است.

این کارگاه ها طی دو هفته برای 320 نفر از فعالان حوزه تهویه و تبرید نظیر برق خودرو و تعمیرکاران لوازم خانگی و تجاری سرد کننده  با هدف آشنایی این افراد با روش های مناسب تبرید و تهویه مطبوع و حفاظت از لایه ازون به صورت کاملا رایگان، در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 2 مشهد دایر خواهد بود.

در مراسم افتتاحیه این کارگاه رضا سقاء خراسانی معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی به تشریح اهداف برگزاری این کارگاه پرداخت و تلاش در جهت حفظ سلامت کره زمین را وظیفه همه افراد عنوان کرد.

وی در ادامه همچنین به تشریح طرح آموزش در محیط واقعی کار پرداخت.

در ادامه این مراسم سید شفیع موسوی نماینده دفتر حفاظت لایه ازون سازمان حفاظت محیط زیست کشور نیز در سخنانی ضمن اظهاررضایت از برگزاری دوره های مشابه در خراسان رضوی با توجه به کیفیت و هماهنگی اتحادیه های مربوطه اظهار کرد: با توجه به تغییرو تحولات، امروزه دنیا بر روی صنعت تهویه و تبرید حساب ویژه ای باز کرده است.

وی خطاب به حاضرین تصریح کرد: حوزه کار تهویه و تبرید نیاز به اصلاح و بروزرسانی دارد.

وی از محیط زیست، مشتری و تکنسین ها به عنوان سه راس مثلثی نام برد که با به کارگیری شیوه های جدید و سالم سود می برند.

موسوی همچنین به تشریح طرح توسعه سبز پرداخت و عنوان کرد: استفاده از جایگزین  های مناسب و جدید برای گازهای مورد استفاده حال و توجه و آموزش جوشکاری صحیح جهت جلوگیری از نشت گازها کنونی راهی براین جلوگیری از اتفاقات ناخوشایند.

نظرات:

loader