1396/12/12 تعداد بازدید: 1467
print
معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی از اجرای بازدیدهای میدانی از صنایع، توسط کارگروه های تخصصی مربیان استان خبر داد

معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: کارگروه های تخصصی مربیان استان در طی سال از صنایع و کارخانجات مختلف بازدید داشته اند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، رضا سقاء خراسانی در خصوص سمینارها و بازدید های آموزشی برگزار شده در سال 96 در حوزه کارگروه های تخصصی مربیان آموزش فنی و حرفه ای استان، اظهار کرد: از ابتدای سال در جهت بروزرسانی این کارگروه های چندین مورد بازدید از فضاهای مختلف به اجرا در آمده است که از آن جمله می توان به بازدید از نمایشگاه الکترونیک گروه برق، بازدید از مجتمع آموزشی گلبهار در گروه کشاورزی، بازدید از باغ شاهنامه در گروه طراحی و دوخت و بازدید از کارخانه سیمان مشهد اشاره کرد.

وی همچنین افزود: در گروه جوشکاری نیز کمیته غنی سازی و کیفیت بخشی سوالات کتبی و پروژه های عملی جهت بازبینی و پالایش سوالات بانک سوال  تشکیل شده است.

سقاءخراسانی برنامه ریزی  و همکاری در برگزاری اردوی آماده سازی مسابقات ملی مهارت را از دیگر فعالیت های انجام گرفته در گروه جوشکاری نام برد.

وی در ادامه از فعالیت های کارگروه تخصصی کشاورزی گفت و اظهار کرد: این کارگروه در مدت مذکور در کنار سایر فعالیت ها  توانسته است دو سمینار آموزشی گلخانه های خاکی و پرورش بلدرچین را نیز اجرا نماید.

معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اضافه کرد: کارگروه فناوری اطلاعات نیز در با حضور در نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات بیش از 10 کارگاه آموزش کپسولی را در رشته های مختلف اجرا نماید.

 

برگزاری دوره های استاندارد نویسی و دوره ضوابط طراحی سوال و دوره های آموزشی دیگر برخی دیگر از فعالیت های صورت گرفته در سال جاری است که سقاء خراسانی نام برد.                                                         

 

 

نظرات:

loader