1395/08/03 تعداد بازدید: 1910
print
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در گفت و گو با صدا و سیمای استان:مسابقات ملی مهارت به دنبال شناسایی و کشف استعدادهای مهارتی کشور است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در گفت و گو با صدا و سیمای استان گفت: مسابقات ملی مهارت با هدف ترویج فرهنگ مهارت آموزی و کارآفرینی و تعیین سطح تراز مهارتی کشور برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی  در گفت و گو با صدا و سیمای خراسان رضوی  با اشاره به برگزاری مرحله نهایی هفدهمین دوره مسابقات ملی مهارت طی  روزهای دوم تا پنجم آبان ماه سال جاری اظهار کرد: مسابقات ملی مهارت همه ساله در کشور، در مراحل شهرستان، استانی و کشوری برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی و کشف استعدادهای مهارتی و همچنین ترویج فرهنگ مهارت آموزی و کارآفرینی عنوان کرد و افزود: با توجه  به اینکه مرحله جهانی این رقابت ها هر دو سال یکبار برگزار می شود در واقع عاملی است برای تعیین جایگاه مهارتی ایران در مقایسه با دنیا.

رحیمی ادامه داد: مسابقات جهانی در سال 2017 در ابوظبی برگزار خواهد شد که نفرات برتر اردوی آماده سازی برندگان شانزدهمین و هفدهمین دوره مسابقات داخلی به این مرحله اعزام خواهند شد.

وی در خصوص هفدهمین دوره مسابقات مهارت اظهار کرد: این دوره در حال حاضر با شرکت 492 نفر از کارآموزان سراسر کشور در حال برگزاری می باشد که خراسان رضوی با 22 نماینده شامل 2 خانم و 20 آقا در 17 رشته این دوره از مسابقات حضور یافته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به کسب رتبه ششم در شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت اظهار امیدواری نمود که در هفدهمین مسابقات ملی مهارت تیم خراسان رضوی بتواند با ارتقاء سطح نسبت به سال های گذشته به رتبه های اول تا سوم دست یابد.  

 

نظرات:

loader