1396/01/20 تعداد بازدید: 1597
print
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی : برای کیفیت بخشی به آموزش ها باید به نیاز سنجی آموزشی توجه کرد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: برای کیفیت بخشی به آموزش ها باید به نیاز سنجی آموزشی توجه کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی در جریان تبادل سند برنامه های آموزشی و اجرایی سال 96 با روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای مشهد اظهار کرد: با عنایت به اینکه امسال توسط مقام معظم رهبری سال با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام گذاری شده است بایستی در جهت کیفیت بخشی به آموزش ها به نیاز سنجی آموزش ها توجه کرد.

وی ادامه داد: برای ایجاد اشتغال قطعا لازم است که آموزشی ارائه شود که مورد نیاز جامعه می باشد بنابراین ضروری است که نیاز سنجی آموزشی مد نظر قرار بگیرد تا آموزشی ارائه گردد که می تواند اشتغال را در پی داشته باشد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت ارائه آموزش هایی با کیفیت افزود: با توجه به جمعیت جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی که دارای دانش کافی هستند اما مهارت لازم احراز شغل را دارا نمی باشند، مامویت سازمان آموزش فنی و حرفه ای افزایش مهارت آموزی به افراد در حرفه های مختلف است بنابراین باید آموزش ها به گونه ای باشد که قابلیت به کارگیری در مشاغل را داشته باشد.

رحیمی از کمیت به عنوان شرط لازم اموزش نام برد و شرط کافی را کیفیت برشمرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی  عنوان کرد: در نهایت امر این مردم هستند که از نتیجه کار آموزش فنی و حرفه ای  بهره مند می شوند چراکه ارائه آموزش های مهارتی از سوی ما، بهبود و کیفیت بخشی به تولیدات و خدمات را در پی خواهد داشت.

نظرات:

loader