1395/08/24 تعداد بازدید: 1722
print

قائم مقام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در گفت و گوی خبری با صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: در سال 95 تعهد آموزشی سازمان، یک میلیون و 500 هزار نفر می باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، رحمت الله رحمتی در حاشیه برگزاری آیین افتتاحیه طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای در مشهد، در گفت و گوی خبری با صدا و سیمای خراسان رضوی اظهار کرد: در سال جاری تعهد سازمان آموزش فنی و حرفه ای در حوزه ارائه آموزش های مهارتی یک میلیون و 500 هزار نفر می باشد.

وی یادآور شد: هم اکنون 700 مرکز دولتی  در سراسر کشور به ارائه آموزش های مهارتی مشغولند و در کنار این ها نیز بخش خصوص با 8 هزار آموزشگاه آزاد  فنی و حرفه ای به عنوان شرکای سازمان اقشار مختلف را از آموزش های مهارتی بهره مند می کنند که البته نقش بسیار مهمی را هم دارا هستند.

رحمتی با اشاره به وجود مرکز ویژه آموزش های مهارتی طرح 18 ماهه در مشهد اضافه کرد: در طول مدت آموزش برای هرفرد حدود 300 میلیون ریال هزینه می شود و نکته مثبت این است که بالغ بر 90 درصد کارآموزان این مرکز وارد حوزه اشتغال و بازارکار می شوند.

نظرات:

loader