ارتباط با ما
طی حکمی از سوی دکتر سلیمان پاک سرشت معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، محمدابراهیم رحیمی به سمت مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این سازمان منصوب شد.
در این حکم آمده است:
نظر به تعهد، تخصص و تجارب نظارتی و ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت " مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات " سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منصوب می گردید. با عنایت به نقش موثر و کارساز دفتر مدیریت عملکرد در رسیدن به اهداف سازمانی انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال نسبت به برنامهریزی و طراحی شیوههای عملیاتی روزآمد و کارا و بهرهگیری از دانش، تخصص و مهارت نیروهای انسانی توانمند و ساماندهی امکانات و پتانسیلهای موجود در راستای تحقق اهداف سازمان متبوع، رعایت منشور حقوق شهروندی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اولویتهای ذیل، نهایت کوشش و اهتمام خود را به کارگیرید.
1. بازبینی مستمر تعیین اهداف و استانداردهای نشانگرها و شاخصهای مدیریتی و اختصاصی ارزیابی عملکرد در سطح ملی و استانی بر اساس برنامههای عملیاتی مصوب و اهداف تعیین شده.
2. اداره امور سامانه مدیریت عملکرد، ارتقاء مستمرآن، تهیه و ارسال گزارشات به مبادی ذی ربط.
3. تدوین برنامههای بازرسی مستمر، دوره ای و یا موردی از واحدهای تابعه سازمان با رویکرد صیانت از قانون.
4. سنجش و ارزیابی عملکرد متولیان اجرا با اهداف، برنامهها، دستورالعملها، ضوابط و شاخصهای مورد ارزیابی و بهینهسازی سیستمهای ارزیابی در راستای نظامات نوین و متناسب با تحولات روز.
5. پایش سنجش میزان رضایت مردم و ارتقا سطح رضایتمندی جوامع هدف در چارچوب ضوابط و مقررات.
6. برنامه ریزی جهت اجرای نظام ارزشیابی منابع انسانی دردستگاه.
7. برنامهریزی جهت اجراییشدن کامل نظام پیشنهادات در سازمان و ادارات کل در راستای مشارکت کلیه همکاران.
8. انجام اقدامات لازم در زمینه کشف مفاسد اداری از طریق بازرسیهای آشکار و پنهان.
9. اعمال سیاستهای موثر درتقویت نظم و انضباط و قانونمندی در حوزه فعالیتها.
10. ارائه راهکارهایی به منظور ارتقای سلامت اداری، پاسخگویی به متقاضیان و حفظ کرامت آنها.
11. نظارت برآیین نامه های مالی، معاملاتی، مناقصات و مزایدهها و قراردادهای دستگاه، با هماهنگی معاونتهای ذی ربط
12. هماهنگی و تعامل سازنده و هدفمند با واحدهای نظارتی در راستای هم افزایی عملکردهای نظارتی.
13. ایجاد سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات، بررسی، تحقیق و پیگیری موضوعات واصله تا حصول نتیجه.
14. تجزیه و تحلیل شکایات واصله به صورت دوره ای و ارائه راهکار.
15. آموزش و توانمندسازی مستمرکارکنان دفاتر بازرسی و رسیدگی به شکایات ادارات کل.
16. برگزاری منظم کمیته های مرتبط با آن دفتر و پیگیری کامل مصوبات.
سلیمان پاکسرشت