1397/01/30 تعداد بازدید: 761
print

طی حکمی از سوی دکتر سلیمان پاک سرشت معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، محمدابراهیم رحیمی به سمت مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این سازمان منصوب شد.

در این حکم آمده است: 

نظر به تعهد، تخصص و تجارب نظارتی و ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت " مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات " سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منصوب می گردید. با عنایت به نقش موثر و کارساز دفتر مدیریت عملکرد در رسیدن به اهداف سازمانی انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال نسبت به برنامه­ریزی و طراحی شیوه­های عملیاتی روزآمد و کارا و بهره­گیری از دانش، تخصص و مهارت نیروهای انسانی توانمند و ساماندهی امکانات و پتانسیل­های موجود در راستای تحقق اهداف سازمان متبوع، رعایت منشور حقوق شهروندی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اولویت­های ذیل، نهایت کوشش و اهتمام خود را به کارگیرید.

1.    بازبینی مستمر تعیین اهداف و استانداردهای نشان­گرها و شاخص­های مدیریتی و اختصاصی ارزیابی عملکرد در سطح ملی و استانی بر اساس برنامه­های عملیاتی مصوب و اهداف تعیین شده.

2.    اداره امور سامانه مدیریت عملکرد، ارتقاء مستمرآن، تهیه و ارسال گزارشات به مبادی ذی ربط.

3.    تدوین برنامه­های بازرسی ­مستمر، دوره ای و یا موردی­ از واحدهای تابعه سازمان با رویکرد صیانت از قانون.

4.     سنجش و ارزیابی عملکرد متولیان اجرا با اهداف، برنامه­ها، دستورالعمل­ها، ضوابط و شاخص­های مورد ارزیابی و بهینه­سازی سیستم­های ارزیابی در راستای نظامات نوین و متناسب با تحولات روز.

5.    پایش سنجش میزان رضایت مردم و ارتقا سطح رضایتمندی جوامع هدف در چارچوب ضوابط و مقررات.

6.    برنامه ریزی جهت اجرای نظام ارزشیابی منابع انسانی دردستگاه.

7.    برنامه­ریزی جهت اجرایی­شدن کامل نظام پیشنهادات در سازمان و ادارات کل در راستای مشارکت کلیه همکاران.

8.    انجام اقدامات لازم در زمینه کشف مفاسد اداری از طریق بازرسی­های آشکار و پنهان.

9.    اعمال سیاست­های موثر درتقویت نظم و انضباط و قانونمندی در حوزه فعالیت­ها.

10.                      ارائه راهکارهایی به منظور ارتقای سلامت اداری، پاسخگویی به متقاضیان و حفظ کرامت آنها.

11.                      نظارت برآیین نامه های مالی، معاملاتی، مناقصات و مزایده­ها و قراردادهای دستگاه، با هماهنگی معاونت­های ذی ربط

12.                      هماهنگی و تعامل سازنده و هدفمند با واحدهای نظارتی در راستای هم افزایی عملکردهای نظارتی.

13.                      ایجاد سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات، بررسی، تحقیق و پیگیری موضوعات واصله تا حصول نتیجه.

14.                       تجزیه و تحلیل شکایات واصله به صورت دوره ای و ارائه راهکار.

15.                      آموزش و توانمندسازی مستمرکارکنان دفاتر بازرسی و رسیدگی به شکایات ادارات کل.

16.                      برگزاری منظم کمیته های مرتبط با آن دفتر و پی­گیری کامل مصوبات.

                                                                                                    سلیمان پاک­سرشت





 

نظرات:

loader