1397/09/28 تعداد بازدید: 925
print
سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعلام کرد: راه اندازی سامانه طرح کارورزی و مهارت آموزی در محیط کار واقعی

سامانه طرح کارورزی و مهارت آموزی در محیط کار واقعی در راستای بهبود وضعیت اشتغال کشور توسط سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی به نقل از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، آرش بهرامی، مدیرکل دفتر توسعه فناوری های نوین آموزشی این سازمان گفت: با توجه به نیاز جامعه هدف و به منظور توسعه اشتغال جوانان، سامانه طرح کارورزی و مهارت آموزی درمحیط کار واقعی توسط این دفتر تولید و راه اندازی شد. وی گفت: فارغ التحصیلان دانشگاهی و همچنین سایر علاقمندان به کسب تجربه کاری در محیط کار واقعی می توانند با ثبت نام در این سامانه نسبت به انتخاب بنگاه های اقتصادی مشارکت کننده در این طرح ثبت نام کنند و پس از طی مراحل تعیین شده برای مدت زمان معین نسبت به حضور در محل بنگاه و کسب تجربه زیر نظر استادکار مربوط اقدام کنند.

مدیرکل دفتر توسعه و فناوری های آموزشی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور افزود: همچنین بنگاه های اقتصادی علاقمند به جذب نیروی جوان مهارتی و تحصیل کرده دانشگاهی می توانند با مشارکت در این طرح و اخذ مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، نسبت به جذب داوطلب در یکی از طرح های کارورزی و  مهارت آموزی اقدام کنند.

بهرامی گفت: این سامانه با ابتکار سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور و همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی ایجاد شده است.

وی افزود: متقاضیان می توانند  به منظور کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در سامانه مذکور به نشانی اینترنتی http//karvarzi.tvto.ir  مراجعه کنند.

 

نظرات:

loader