1396/07/16 تعداد بازدید: 970
print
رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای غرب مشهد(ویژه توانیابان): در نیمه نخست سال جاری بیش از 50 نفر از توانیابان از آموزش های مرکز بهره مند شده اند

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای غرب مشهد(ویژه توانیابان)گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 50 نفر از توانیابان در این مرکز از آموزش های مرکز بهره مند شده اند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، خلیل پور محسنی در گردهمایی مدیران مراکز و کلینیک های توانبخشی معلولین مشهد که با هدف معرفی توانمندی های آموزشی مرکز آموزش فنی و حرفه ای غرب مشهد(ویژه توانیابان) در این مرکز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به افتتاح این مرکز در اسفندماه سال گذشته، از ابتدای سال جاری این مرکز توانسته است با ارائه خدمات آموزشی، بیش از 50 نفر از توانیابان را به توانمندی مهارتی برساند.

وی با بیان اینکه این مرکز دارای 7 کارگاه می باشد افزود: فناوری اطلاعات، صنایع چوب، صنایع پوشاک، صنایع فرش، صنایع چرم، گوهرتراشی و هنرهای تزئینی از جمله کارگاه های فعال مرکز است.

پور محسنی ادامه داد: یکی از مزایای آموزش های فنی و حرفه ای، آموزش بر اساس  استانداردهای آموزشی است که در حال حاضر 31 استاندارد آموزشی در حوزه معلولین وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مسائل جدی و قابل توجه، تدوین استانداردهای آموزشی منطبق با شرایط معلولین، متناسب با آموزش پذیری و شرایط جسمی آنان است.

گفتنی است مرکز آموزش فنی و حرفه ای غرب مشهد در حال حاضر تنها مرکز تخصصی آموزش معلولین در کشور می باشد.

نظرات:

loader