1396/01/23 تعداد بازدید: 1654
print

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در نشستی با اعضا هیات رییسه کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد استان برارتقاء کیفیت آموزش های مهارتی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی در نشستی که به مناسبت آغاز سال نو با اعضا هیات رییسه کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد استان داشت، اظهار کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مزین شده است باید در کیفیت بخشی به آموزش های مهارتی دقت نظر بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه نقش اموزش در همه امور مشهود است برنقش ویژه آموزش های مهارت یدر احقق شعار سال جاری تاکید کرد و افزود: افزایش کیفیت تولید مرهون مهارت و توانمندی نیروی کار است و توانمند سازی نیروی انسانی نیز به دست سازمان آموزش فنی و حرفه ای می باشد.

رحیمی همچنین با اشاره به آمار فارغ التحصیلان دانشگاهی به صورت سالانه ادامه داد: این جمعیت معمولا فاقد مهارت لازم برای احراز یک شغل است بنابراین آموزش فنی و حرفه ای در حوزه اشتغال نیز دارای نقشی غیر قابل انکار است چراکه با ارائه مهارت های لازم احراز شغل در واقع جوانان را به سوی شغل سوق داده و باعث توسعه اشتغال می شود.

وی با بیان این نکته که ریاست سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به بخش خصوصی اعتقاد ویژه ای دارد اضافه کرد: با توجه به سرعت رشد تکنولوژی در زندگی امروز بایستی همگام با آن حرکت نمود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی از کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های آزاد استان به عنوان کانونی پرتوان نام برد که بایستی جایگاه خود را به خوبی بشناسد و در حفظ این جایگاه بکوشد.

نظرات:

loader