1397/10/01 تعداد بازدید: 901
print
دکتر محمود بهمنی: ایران باید فنی و حرفه ای شود

نماینده مردم شریف شهرستان های ساوجبلاغ، نظر آباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر توسعه مراکز آموزش فنی و حرفه ای گفت: ایران باید فنی و حرفه ای شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی به نقل از  سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،  دکتر محمود  بهمنی،  در نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای با موضوع «حکمرانی و مدیریت محلی آموزش مهارت» گفت: اگر چه شعار تبدیل ایران به مدرسه از اهمیت بالایی برخوردار است اما امروز باید مهارت آموزی را فراتر از این موضوع دید.

وی گفت: اکنون هیچ راهی نداریم جز اینکه نیروی انسانی را به سمت مهارت آموزی هدایت کنیم زیرا دنیای امروز براساس تقاضا مسیر آموزش ها را  تعیین می کند. توسعه مراکز آموزش فنی و حرفه ای از نیازهای جامعه است و باید به آن پرداخت.

دکتر بهمنی افزود: تا سه سال آینده یک میلیون دانش آموخته دکترا و فوق لیسانس در کشور خواهیم داشت و باید زمینه اشتغال آنها را فراهم کرد.

نماینده مردم  شریف شهرستان های  ساوج بلاغ، نظر آباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تأکید کرد: سیستم آموزشی باید تغییر کند و آموزش ها فراخور نیازهای اجتماعی ترسیم و ارائه شود.

 

نظرات:

loader