1397/12/25 تعداد بازدید: 1582
print
بازدید مدیر روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه­ای از کارگاه سوزن دوزی مینیاتوری استاد قصابان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 2 مشهد

مدیر روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ضمن حضور در کارگاه سوزن دوزی مینیاتوری استاد محمود پسران قصابان، تنها هنرمند این رشته در مشهد از زحمات ایشان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی  و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، در پی انتشار خبری مبنی بر گله مندی استاد قصابان از بی توجهی مسئولین به هنر ارزشمند ایشان در آبان ماه 1397، سلیمان پاک سرشت معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ­ای کشور فوراً دستور برپایی کارگاه آموزشی برای وی در مشهد را صادر کرد.

بر اساس این گزارش، افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای  خراسان رضوی مقدمات بر پایی کارگاه استاد قصابان را به عهده گرفت و کارگاه ایشان هم اکنون با 12 کار آموز در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 2 مشهد دایر است.

عزت اله پوریان، مدیر روابط عمومی سازمان در سفر به مشهد در دیدار با استاد قصابان ضمن ابلاغ سلام رئیس سازمان به وی گفت: حمایت از حرفه های سنتی ایران بخشی از مسئولیت اجتماعی سازمان آموزش فنی و حرفه ­ای کشور و مورد تأکید دکتر پاک سرشت است.

پوریان همچنین در گفتگو با هنر آموزان این کارگاه گفت: آموختن هنر سوزن دوزی مینیاتوری را به طور کامل از استاد قصابان بیاموزید و شما نیز به آیندگان آموزش دهید.

حمایت خیرین مهارتی خراسان از پروژه

مدیر روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه­ ای کشور همچنین از حمایت به موقع  کبیری نماینده شورای هماهنگی خیرین مهارتی خراسان که در برپایی کارگاه آموزشی سوزن دوزی مینیاتوری با سازمان آموزش فنی و حرفه­ ای همکاری کرده است تشکر کرد.

خیرین مهارتی خراسان رضوی علاوه بر خریداری 500 میلیون تومان تجهیزات برای برپایی کارگاه، پرداخت
حق الزحمه استاد قصابان، تا هزینه ایاب و ذهاب و کمک هزینه کارآموزان، بازاریابی، محصولات تولیدی و معرفی کارآموزان را انجام می­دهند.

 

 

نظرات:

loader