1396/12/16 تعداد بازدید: 1973
print
اختتامیه نشست دو روزه  تدوین استاندارد های شاخه کار و دانش مجموعه نهم وزارت آموزش و پرورش با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی

نشست تدوین استاندارد های شاخه کار و دانش وزارت آموزش و پرورش با حضور کارشناسان این وزارت و کارشناسان آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در مشهد خاته یافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، کارگروه مشترک کارشناسان آموزش این اداره کل و کارشناسان شاخه کار و دانش وزارت آموزش و پرورش در مشهد به کار خود پایان دادند.

این کارگروه مشترک به منظور بازنگری و تدوین محتوای استانداردهای آموزشی شاخه کار و دانش آموزش و پرورش، به ویژه رشته های آموزشی جدید مبتنی بر تغییرات بازار کار ونیاز جامعه در گروه های برنامه ریزی درسی صنایع غذایی خدمات تغذیه ای و کشاورزی به مدت 2 روز در مرکز آموزش هتلداری وگردشگری مشهد تشکیل جلسه داد.

این جلسه با حضور مشاور وزیرآموزش وپرورش همچنین کارشناس دفتر برنامه ریزی درسی حوزه کار و دانش وزارت آموزش و پرورش و نماینده سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور و همچنین مسوول واحد پژوهش وبرنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی وجمعی از مربیان و صاحبنظران حوزه های صنایع غذایی،خدمات تغذیه ای وکشاورزی سایر استان ها برگزار گردید.

نظرات:

loader