1397/02/31 تعداد بازدید: 912
print

ثبت نام الکترونیکی متقاضیان شرکت در آزمون های ادواری سال 1397 آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، بر اساس اعلام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، ثبت نام الکترونیکی متقاضیان شرکت در آزمون های ادواری سال 1397 از نوزدهم اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان سال 1397 ادامه خواهد یافت.

متقاضیان شرکت در این آزمون می توانند در زمان ثبت نام، ضمن تعیین استان و شهر محل آزمون، تاریخ برگزاری آزمون کتبی الکترونیکی مورد نظر خود را نیز مشخص نمایند.

آزمون های ادواری بر اساس استانداردهای آموزش شغل به منظور تعیین سطح مهارت متقاضیانی که به هر نحو مهارتی را کسب کرده اند،  برگزار می گردد.

این امر به منظور تحقق دولت الکترونیک  و تسهیل در ارائه خدمات به متقاضیان  با هدف کاهش هزینه ها و تسریع در فرآیندهای ثبت نام از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اجرایی  می شود و در همین راستا سامانه ثبت نام آزمون های الکترونیکی به آدرس  htpp://advari.irantvto.ir از سوی این سازمان راه اندازی شده و فعال می باشد.

متقاضیان می توانند با مطا‌لعه دفترچه راهنمای ثبت نام الکترونیکی آزمون و پس از اطلاع از شرایط و ضوابط، محل های برگزاری آزمون، حرفه های آزمونی و سایرموارد ازطریق سامانه مذکور اقدام به ثبت نام در آزمون ادواری  نمایند.

بر اساس این گزارش آزمون های ادواری در 395 استاندارد آموزش شغل در سراسر کشور برگزار می شود و متقاضیان می توانند استاندارد آموزش شغل مورد تقاضای خود را انتخاب و در آزمون های کتبی الکترونیکی ادواری ثبت نام نمایند.

گفتنی است در زمان ثبت نام تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مشخص می شود و متقاضیان می توانند از طریق آدرس htpp://advari.irantvto.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.

 

 

نظرات:

loader