1395/08/02 تعداد بازدید: 1325
print
معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی خبر داد: بالغ بر 4 میلیون نفر ساعت آموزش در بخش خصوصی در نیمه اول امسال محقق شده است

معاون آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: بخش خصوصی در نیمه اول سال جاری بالغ بر 4 میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی را اجرایی نموده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، رضا سقاء خراسانی در خصوص عملکرد آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای سطح استان در نیمه ابتدایی سال جاری ضمن تاکید بر توجه به آموزش های مهارتی با استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی در استان اظهار کرد: بر اساس جمع بندی صورت گرفته از ابتدای سال آموزشگاه های آزاد استان  موفق به ارائه 4 میلیون و 720 هزار و 956 نفر ساعت آموزش مهارتی در حوزه های مختلف شده اند که از این میزان حوزه خدمات با 3 میلیون و 645 هزار و 551 نفر ساعت بیشترین میزان عملکرد آموزشگاه های آزاد را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: مجموع آموزش های مذکور در قالب 26 هزار و 168 نفر دوره در حوزه های خدمات، صنعت، کشاورزی و فرهنگ و هنر ارائه شده است.

وی با اشاره به فعالیت 728 آموزشگاه در سطح استان ادامه داد: از این تعداد 538 آموزشگاه در گروه بانوان و 119 آموزشگاه در گروه برادران و 59 آموزشگاه نیز به صورت دو منظوره مشغول فعالیت هستند.

سقاء خراسانی یادآور شد: آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در مدت مذکور موفق به برگزاری 4 هزار و 515 دوره آموزشی شده اند که گام موثری است در جهت توسعه آموزش های مهارتی در بین اقشار مختلف جامعه در راستای ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری.

نظرات:

loader