1397/04/13 تعداد بازدید: 1153
print
مرکز آموزش فنی و حرفه ای گناباد با برگزاری جشنواره تابستانی مهارت به استقبال تابستان رفت

مرکز آموزش فنی و حرفه ای گناباد در پی انعقاد تفاهم نامه همکاری با شهرداری گناباد ، با برگزاری جشنواره تابستانی مهارت به استقبال تابستان رفت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، غلامرضا علیخانی ضمن اعلام این خبر هدف از برگزاری جشنواره تابستانی مهارت را گسترش فرهنگ کارآفرینی و مهارت آموزی در سطح شهرستان و محلات مختلف گناباد عنوان کرد.

وی افزود : برای کارآموزانی که در این طرح جذب می شوند دوره های ویژه ای با عنوان دوره های مهاک ( مهارت آموزی + کارآموزی در محیط واقعی کار) در نظر گرفته شده است و کارآموزان چهار روز اول هفته را در محیط کارگاه و دو روز آخر هفته را در محیط واقعی کار زیر نظر مربی و استاد کار سپری خواهند نمود .

وی افزود : در حال حاضر این طرح  بصورت پایلوت و برای اولین بار در شهرستان گناباد برگزار میشود و هم اکنون دو کارگاه آموزشی برق خودرو و تعمیر لوازم سرد کننده آن را اجرا مینمایند.

وی ادامه داد : بنا بر توافق صورت گرفته با شهرداری گناباد ، تسهیلات ویژه ای در خصوص فروش نیمه بهاء زمین جهت احداث واحد تجاری در شهرک کارآفرین گناباد برای کارآموزان این دوره ها در نظر گرفته شده و هم چنین مرکز آموزش فنی و حرفه ای گناباد پیگیر تسهیلات بانکی برای کارآموزان با بهره کم خواهد بود.

وی افزود: در کنار طرح مهاک مرکز آموزش فنی و حرفه گناباد دوره های اوقات فراغت مخصوص دانش آموزان و دانشجویان در رشته های برق ساختمان ، تعمیر خودرو و رباتیک نیز برگزار نموده که با استقبال قابل توجهی روبرو شده اند.

 

نظرات:

loader