1397/09/21 تعداد بازدید: 1451
print
طراحی و ساخت تابلو آموزشی سیستم سوخت رسانی و جرقه موتور انژکتور پژو در مرکز آموزش فنی و حرفه ای کاشمر

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کاشمر از طراحی و ساخت تابلو آموزشی سیستم سوخت رسانی و جرقه موتور انژکتور پژو مجهز به ایموبیلایزر توسط مربی برق خودرو مرکز خبر داد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، ابوالفضل خبازی اظهار کرد: تابلو آموزشی سیستم سوخت رسانی و جرقه موتور انژکتور پژو با   EMS: simens  مجهز به ایموبیلایزر  توسط قربانزاده مربی برق خودرو مرکز کاشمر طراحی و ساخته شد .

وی افزود: این تابلو آموزشی دارای کلیه قطعات مربوط به سیستم سوخت رسانی و جرقه در یک خودرو است که با حرکت فلایویل سیگنال ارسالی از سنسور دور موتور به واحد کنترل الکترونیکی رسیده و ECU دستور پاشش سوخت و عملکرد صحیح را به انژکتورها می دهد کویل نیز ولتاژ مورد نیاز را تامین و سپس با فرمان ECU  توسط وایر شمعها  به سر شمع منتقل می کند.

خبازی یادآور شد: این تابلو مجهز به دسته سیم، قطعات سیستم ضد سرقت و همچنین سیستم خنک کننده موتور است که امکان تدریس سه فصل متفاوت را برای مربی فراهم می نماید .

وی ادامه داد: از قابلیت های این تابلو آموزشی میتوان به مشاهده عینی کلیه قطعات سیستم سوخت رسانی و جرقه ، مشاهده پاشش سوزنهای انژکتور و ارسال سوخت از طریق پمپ بنزین ، امکان اتصال دستگاه عیب یاب و عیب یابی کلیه سنسورها و امکان بررسی دسته سیم ها و عیب یابی آنها برطبق نقشه ها ی الکتریکی اشاره کرد .

 

نظرات:

loader