1396/11/28 تعداد بازدید: 1046
print

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان رشتخوار در گفت و گو با خبرنگار چهل ماه نیوز گفت: مهارت آموزی در محیط کار واقعی باعث افزایش اشتغال و انتقال مهارت و تجربه به دانش آموختگان می گردد.

‍ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، علیرضا پایدار در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری چهل ماه نیوز شهرستان رشتخوار به تشریح طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی و نقش فنی و حرفه ای در اشتغال زایی شهرستان پرداخت.

وی در این گفت و گو اظهار کرد:  باتوجه به پتانسیل شهرستان این طرح باعث افزایش اشتغال و انتقال مهارت و تجربه به دانش آموختگان می گردد و همچنین دارای مزایای مختلفی از قبیل اهدا گواهینامه معتبر فنی و حرفه ای، دریافت وام اشتغال زایی، و بیمه تامین اجتماعی است.

وی ادامه داد: در این طرح استادیار علاوه بر بهرهمندی از مزایای بیمه تامین اجتماعی و تخفیفات این طرح، در صورت جذب نیروی تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و خانواده ایثارگران از مزایای طرح بیمه رایگان به مدت یکسال برای خانواده های تحت پوشش و بیمه رایگان ۵ ساله برای خانواده های ایثارگران بهره مند می‌شود.

وی در ادامه افزود: دارندگان پراونه کسب در سطح شهرستان رشتخوار می توانند با ارائه مدارک خود، به عنوان استادیار فنی و حرفه ای و شاگردان خود را به عنوان کارآموز معرفی کنند و گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت کنند.

پایدار با تاکید بر اینکه کلیه فارغ تحصیلان دانشگاهی بیکار، جوانان جویای کار و متقاضیان شغل در سطح شهرستان می توانند از این طرح بهره مند شوند، اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند، جهت ثبت نام در طرح کارورزی وزارت کار در قالب طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی به مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مراجعه کنند

نظرات:

loader