1396/09/20 تعداد بازدید: 892
print
برگزاری جلسه بررسی راهکارای اجرای تفاهم نامه با نیروهای مسلح شهرستان تایباد

در نشست رییس مرکز اموزش فنی و حرفه ای و نمایندگان نیروهای نظامی و انتظامی تایباد، نیازهای آموزشی نهادهای نظامی مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، به منظور اجرای تفاهم نامه میان ستاد نیروهای مسلح و وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در راستای آموزش کارکنان وظیفه جلسه ای با حضور نمایندگان نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در تایباد در محل مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید عباسیان تایباد برگزار گردید.

 در این جلسه مرتضی ثابت سرپرست مرکز به تبیین تفاهم نامه و ارائه توانمندی های مرکز پرداخت و در ادامه خیر الله خطیبی نماینده هنگ مرزی نیاز های آموزش های مهارتی هنگ مرزی را اعلام نمود .

 در ادامه محمد پوردلکش نماینده منطقه نظامی تایباد نیز ساعات طولانی استاندارد های آموزشی را از نقاط ضعف آموزش های مهارتی با توجه به مشغله های زیاد کاری بیان نمود و خواستار ارائه آموزش های کوتاه مدت و کاربردی شد .

در این جلسه مقرر شد، مرکز توانمندی های خود را به صورت مکتوب به نیروهای صلح و نظامی و انتظامی اعلام نماید و نیروهای نظامی و انتظامی نسبت به شناسایی و اعلام نیازمندی های خود به مرکز و همچنین معرفی مربی های توانمند به مرکز معرفی نمایند.

 

نظرات:

loader