1397/05/06 تعداد بازدید: 861
print
برپایی جشن هفته ملی مهارت و افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مرکز آموزش فنی و حرفه ای بجستان

با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان به مناسبت هفته ملی مهارت نمایشگاه توانمندی های مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید شرکاء بجستان افتتاح شد

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، با حضور حسین ابراهیمی کردیانی فرماندار شهرستان بجستان، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه در شهرستان و جانشین فرمانده نیروی انتظامی، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین نهادها به مناسبت هفته ملی مهارت نمایشگاه توانمندی های مرکز آموزش فنی و حرفه ای بجستان افتتاح شد.

در مراسمی که به منظور گرامیداشت هفته ملی مهارت برگزار شد ابراهیمی کردیانی اظهار کرد: هفته ملی مهارت فرصت مغتنمی جهت شناسایی و استفاده درست از ظرفیت‌های شهرستان و تلاش برای شناسایی نیازهای اساسی و اقدام لازم جهت حرکت در راستای آموزش نیازهای مهارتی جوانان است تا بتوانند وارد بازار کسب‌وکارهای موردنیاز و روزمره شوند.
وی بر نیاز کشور به تولید و عرضه کالای باکیفیت و خلاقانه ایرانی تأکید کرد و آن را تضمینی جهت کاهش وابستگی کشور به نفت و همچنین بی‌اثر کردن تحریم‌ها دانست.
ابراهیمی کردیانی بااشاره  به ظرفیت‌های موجود در شهرستان و اقدامات صورت گرفته توصیه و رهنمودهایی را به مربیان و هنر آموزان ارائه کرد.

وی در ادامه با توجه به تلاش بی‌وقفه دولت در ایجاد اشتغال پایدار گزارشی از وضعیت پرداخت تسهیلات به متقاضیان را به حاضرین ارائه و بر تداوم روند پرداخت تسهیلات اشتغال در سال جاری اشاره نموده و از مدیران دستگاه‌های مربوطه خواست بحث پیگیری و پرداخت تسهیلات را با جدیت بیشتر از سال قبل دنبال نمایند.

در ادامه سید حسین احمدی رئیس مرکز بجستان  به ارائه گزارشی از عملکرد مرکز  و معرفی توانائی ها و قابلیت های مرکز پرداخت.

 

نظرات:

loader