1397/07/28 تعداد بازدید: 972
print
اجرای ویدئو کنفرانس جلسه مشترک مدیران کل منطقه 8 آموزش فنی و حرفه ای با محوریت عملکرد وچالش های پیش رو در حوزه آزمون و ارزشیابی

جلسه مشترک مدیران کل منطقه 8 آموزش فنی و حرفه ای با محوریت عملکرد وچالش های پیش رو در حوزه آزمون و ارزشیابی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، جلسه مشترک مدیران کل منطقه 8 آموزش فنی و حرفه ای (شامل خراسان شمالی، خراسانی جنوبی و خراسان رضوی) با محوریت عملکرد وچالش های پیش رو در حوزه آزمون و ارزشیابی و با هدف بررسی طرح های موفق در حوزه مربوطه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه مدیران کل هر استان در قالب ویدئو کنفرانس به بیان نقطه نظرات و ارزیابی خود از عملکرد آزمون و برگزاری آزمون الکترونیک پرداختند.

در این جلسه افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در سخنانی ضمن مثبت ارزیابی کردن برگزاری جلسات به صورت ویدئو کنفرانس از امکان بهره مندی تعداد بیشتری از همکاران و  همچنین صرفه جویی در هزینه های برگزاری جلسات منطقه ای به عنوان مزایای این مدل ارتباطی نام برد.

در ادامه وی با ورود به بحث برگزاری آزمون الکترونیک به بررسی چالش های این       آزمون ها پرداخت و گفت: با کار کارشناسی صورت گرفته مواردی نظیر کندی سرعت سرورهای آزمون، عدم تطابق شماره صندلی مندرج در کارت حضور در جلسه و شماره صتدلی ثبت شده در سیستم و کمبود سیستم های آزمون به نسبت تعداد آزمون دهندگان را می توان به عنوان ایرادات اجرای آزمون انلاین نام برد.

وی همچنین  بر لزوم تامین اعتبارلازم جهت تعمیر و نگهداری سیستم ها به خصوص در مراکز بزرگی که دائما در حال برگزاری آزمون آنلاین هستند، تاکید کرد.

 

نظرات:

loader