1397/03/28 تعداد بازدید: 1239
print

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی از ثبت نام بالغ بر 3 هزار و 393 نفر در دومین مرحله آزمون های سنجش مهارت و تفاهمنامه های صنایع دستی و فرش در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی افشین رحیمی اظهار کرد: 3 هزار و 393 نفر در استان جهت شرکت در دومین مرحله آزمون های سنجش مهارت ثبت نام نموده اند.

وی افزود: از 28 خرداد ماه  همزمان با سراسر کشور توزیع کارت ورود به جلسه دومین مرحله آزمون های سراسری سنجش مهارت و آزمون تفاهمنامه های صنایع دستی، فرش  و... آغاز می شود   و متقاضیان شرکت در آزمون هماهنگ سنجش مهارت با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir

می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به آزمون خود اقدام نمایند.

رحیمی اضافه کرد: متقاضیان آزمون تفاهمنامه ها نیز با مراجعه به به سامانه http://azmoon.portaltvto.com  و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

وی افزود: توزیع کارت ورود به جلسه دومین مرحله آزمون های سراسری سنجش مهارت مراکز آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و خصوصی و آزمون بخش های صنایع دستی، فرش  و... در سال 1397  از تا سی ام خرداد ماه سال جاری ادامه می یابد.

وی با اعلام این خبر گفت: دومین مرحله آزمون مذکور اول تیرماه سال جاری  برگزار می شود.

نظرات:

loader